-rebecca perssons-

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av rebecca persson - 28 augusti 2013 22:14

Jag fick en massa galgar av mamma idag, min garderob blev som ny. Kändes riktigt bra att få byta, titta bara på mina förra haha. Dom var inte så breda heller så kläderna lossnade nu och då.

  

Rensade förstås bort en del kläder som jag inte använder. Funderar fortfarande på en bloppis. "Rösta" gärna på menyavdelningen till vänster om ni är intresserade av en. Jag har för i övrigt varit ute och sprungit ikväll och mina ben är som spagetti eller något, heelt slut, kommer sova gott inatt. Hoppas du också gör det!    

Av rebecca persson - 28 augusti 2013 17:18

Hej vänner och ovänner. Dagarna rullar på som vanligt medan hösten sakta smyger sig på. Det börjar bli dags att köpa fina vantar och mössa. Vindarna blir kallare och löven får fin färg. Jag tycker om hösten till viss del. Men jag trivs bäst med sommarvärmen ändå. Håller fortfarande på lära mig schemat och sådär men i övrigt så har jag tränat och umgåtts med nära och kära. Allt är i sin vanliga ordning helt enkelt. Som ni kan se på bilderna så har jag äntligen fått mina nya kläder, är supernöjd. Just nu känns den svarta bäst men den rosa var också härlig ♥

♥ PRESENTATION


Jag är en sextonårig tjej som kommer från den lilla staden Skellefteå. Att fota är en del av mitt liv & mitt liv är det ni ska få läsa om på den här bloggen.
klicka ↓

♥ FRÅGA MIG NÅGOT?

77 besvarade frågor

♥ KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

♥ BLOGLOVIN

Follow on Bloglovin

♥ SENASTE INLÄGGEN

♥ FOTO

♥ LÄNKAR

♥ GÄSTBOK

♥ OLD BUT GOLD


Ovido - Quiz & Flashcards