-rebecca perssons-

Alla inlägg under november 2011

Av rebecca persson - 27 november 2011 17:15


1. Jag lider av snigelfobi,börjar nästan skrika när jag ser än sådan (därför att dom är så sjukt äckliga).
2. Ingen av mina vänner vet hur jag egentligen mår.
3. Jag är rädd för att bli sårad,även om man kanske inte tror det?

4. Kan börja skratta åt vad som helst när som helst.
5. Om du lyckas göra mig arg,så blir jag oftast väldigt arg.
6. Har väldigt svårt för att sitta still medans jag lyssnar på musik.
7. Måste erkänna att jag är en blanding av kak- och godismonster. 
8. Jag har ordning på mitt rum,men det är endå oftast stökigt.
9. Ganska så klumpig.
10. Sist men inte minst så gillar jag att pyssla med målning och annat.
 

Av rebecca persson - 23 november 2011 22:22

Do you feel like a man when you push her around? Do you feel better now as she falls to the ground? Well I'll tell you my friend,one day this world is going to end as your lies crumble down,a new life she has found. 

Lång dag,för lång dag...sitter iallafall med Lisa nu. Passade på att göra ett inlägg nu när hon endå var upptagen med att undersöka en kondom. Och juste, idag har jag ätit palt,wook och ännu mer palt. Kanske tar mig till söder ikväll, hoppas på att det finns nå glatt' folk där borta. hejdå!

Av rebecca persson - 21 november 2011 17:45

När bilder säger mer.....
Jag läser faktiskt inte så många bloggar,eller jag följer iallafall inte någons blogg.
Men det händer att jag kikar in på dom lite då och då. När jag gör det så läser jag kompisars bloggar och även lite skvallerbloggar.
Länkar till dessa kommer här:
www.funnydaystogheter.blogg.se
www.jessicabomans.devote.se
www.jonnaejag.blogg.se
www.alinapiatrenka.blogg.se
  + några fler.
               
Har inte så mycket att skriva om dagen, har varit på stan och köpt lite kläder. Ikväll ska jag ut med några, kanske kommer bilder. 
                       

Av rebecca persson - 21 november 2011 17:30

Varför inte pröva?:)
Dag 01- De bloggar jag läser.
Dag 02- I min väska.
Dag 03- Det här åt jag idag.
Dag 04- 3 saker som du hatar.
Dag 05- Bild på någon du älskar.
Dag 06- En viktig person i ditt liv.
Dag 07- Det du saknar i ditt liv.
 

Av rebecca persson - 20 november 2011 19:59

    

Av rebecca persson - 20 november 2011 11:34

Grymt taggad på att se den filmen, synd bara att dom ändrade åldersgränsen..eller gjorde dom?
Sitter just nu och softar framför teven med datorn i knäet. Vaknade för en  timme sen, inte 
mycke planer för idag. Hörde iaf att det skulle snöa 1 dm idag, så jag drar på mig nå varma kläder och pallra mig ut. 
  

Av rebecca persson - 19 november 2011 21:59


Detta är något jag tycker är snyggt,att tatuera in svalor på armen/handlen. Skulle kanske gjort om jag inte vore rädd för nålen...
Sitter med en skål godis framför datorn. Det är ju lördag eller hur? Om en stund ska jag dra mig till tv:n och kolla på reprisen av Robins. Helt klart bästa humorprogrammet! Får väl se om jag fortsätter med bloggandet.Men det lär ni märka sen, pussochkram!

Tidigare månad - Senare månad

♥ PRESENTATION


Jag är en sextonårig tjej som kommer från den lilla staden Skellefteå. Att fota är en del av mitt liv & mitt liv är det ni ska få läsa om på den här bloggen.
klicka ↓

♥ FRÅGA MIG NÅGOT?

77 besvarade frågor

♥ KALENDER

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

♥ BLOGLOVIN

Follow on Bloglovin

♥ SENASTE INLÄGGEN

♥ FOTO

♥ LÄNKAR

♥ GÄSTBOK

♥ OLD BUT GOLD


Ovido - Quiz & Flashcards