-rebecca perssons-

Alla inlägg den 15 september 2014

Av rebecca persson - 15 september 2014 19:39

Jag och de andra i min klass har börjat sälja kakor för att tjäna pengar till en klassresa, jag beställde hem burkarna och mitt rum blev därmed fyllt utav kakor. Nu är nästan alla burkar hämtade vilket är väldigt skönt. 


Idag hade jag sovmorgon och tre lektioner, slutade kring ett och for hem direkt. Har inte varit på mitt bästa humör men det är lite bättre nu efter att jag fått vila. Albin kom förbi ett tag efter han slutat och vi har sett mer One Tree Hill för att den serien är grymt bra. Rekommenderar alla att se den! Efter middagen for han och spelade bandy och jag har vilat ännu mer. Ska kanske göra ett sista ryck ikväll och försöka sälja några fler burkar. Kram på er :)

Av rebecca persson - 15 september 2014 17:30

Är så glad över att vår fina lilla kaninunge äntligen flyttat hem till oss. Tills nu när han är 8 veckor gammal har han bott hos grannarna med sin mamma och sina syskon. Vi har inte riktigt bestämt namn än men vi har kallat honom för Bonnie. Nu när vi vet att det är en kille så vet vi inte om det passar lika bra längre, men vi får väl se.


Han är riktigt busig och energisk men samtidigt lugn och kelig. Om man släpper ner honom på gräsmattan bland alla äpplen så ser man honom knappt för att han är så liten. Lägger nog upp fler bilder sen, hörs :)


      

♥ PRESENTATION


Jag är en sextonårig tjej som kommer från den lilla staden Skellefteå. Att fota är en del av mitt liv & mitt liv är det ni ska få läsa om på den här bloggen.
klicka ↓

♥ FRÅGA MIG NÅGOT?

77 besvarade frågor

♥ KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

♥ BLOGLOVIN

Follow on Bloglovin

♥ SENASTE INLÄGGEN

♥ FOTO

♥ LÄNKAR

♥ GÄSTBOK

♥ OLD BUT GOLD


Ovido - Quiz & Flashcards