-rebecca perssons-

Alla inlägg den 19 september 2013

Av rebecca persson - 19 september 2013 19:30

Försöker mitt bästa med att skriva lite om den osynlige , det är alltså en bok som jag och klassen läst på skolan. Läser väldigt sällan hemma, förvånad?. Det gäller verkligen att ligga i nu och inte efter för allt räknas och gymnasiet närmar sig. Jag har länge vetat vad jag vill gå för linje och det är jag glad för. Äter singoalla som en tok, jag är verkligen ett kakmonster. Ikväll ska jag se hockey & träna lite skulle jag tro. Hos oss har det pratats om att boka en resa. Och jag är så himla sugen på att se något nytt och öppna ögonen för alla annorlunda och intressanta vyer. Vill träffa nytt folk och prata ett annat språk. Jag vill resa heela världen runt och jag vill se världen från fler perspektiv. Som ni kanske förstår så går det trögt med mitt skrivande aka läxan men jag ska fortsätta med det nu..hihi ha det bra

Av rebecca persson - 19 september 2013 18:57


♥ PRESENTATION


Jag är en sextonårig tjej som kommer från den lilla staden Skellefteå. Att fota är en del av mitt liv & mitt liv är det ni ska få läsa om på den här bloggen.
klicka ↓

♥ FRÅGA MIG NÅGOT?

77 besvarade frågor

♥ KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

♥ BLOGLOVIN

Follow on Bloglovin

♥ SENASTE INLÄGGEN

♥ FOTO

♥ LÄNKAR

♥ GÄSTBOK

♥ OLD BUT GOLD


Ovido - Quiz & Flashcards