-rebecca perssons-

Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av rebecca persson - 20 augusti 2013 23:09

 


Av rebecca persson - 20 augusti 2013 17:49

Första skoldagen idag, vilket betyder att det är så gott som över med soliga dagar och sena kvällar, men tjeena plugg och bitchblickar i korridoren. Vi gick mest bara igenom massa listor och sånt idag, rätt skönt att träffa klassen också. Men sen sögs bara all energi ur kroppen och jag kände för ett tag hur meningslöst allting var. Träffade iallafall dino på stan och gick med han där ett tag. Vi åt även bullar och drack pepsi hihi.

Har inte fotat i överhuvudtaget på jättelänge för att minnet på kameran var fullt. Men idag så kände jag att det var dags att ta bort alla bilderna så de kunde försvinna en bit med alla minnena som hörde till. Rensade även massa bilder från datorn och efter kameran raderat klart så fanns en bild kvar och på den var edvin, det kändes inte alls så bra, för att de river upp så mycket. Ska försöka piffa upp bloggen nu med ny header och lite roliga bilder eller något.

♥ PRESENTATION


Jag är en sextonårig tjej som kommer från den lilla staden Skellefteå. Att fota är en del av mitt liv & mitt liv är det ni ska få läsa om på den här bloggen.
klicka ↓

♥ FRÅGA MIG NÅGOT?

77 besvarade frågor

♥ KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

♥ BLOGLOVIN

Follow on Bloglovin

♥ SENASTE INLÄGGEN

♥ FOTO

♥ LÄNKAR

♥ GÄSTBOK

♥ OLD BUT GOLD


Ovido - Quiz & Flashcards