-rebecca perssons-

Alla inlägg den 19 september 2012

Av rebecca persson - 19 september 2012 19:43

Vet inte riktigt vad det är som varit med mig dom senaste dagarna.Jag har känt mig så arg,besviken på allt för mycket i min omgivning. Känns som att man knappt kan lita på någon längre,okej jo det beror mest på en person. Men allt har bara känts väldigt meningslöst.Det mesta har gått upp & ner för mig. Saker man inte kunnat komma över och acceptera, personer som inte ens förtjänar minsta uppmärksamhet från mig, har fått den. 


Hur som helst börjat sluta vara med de människor som bara ger dålig energi och suger allt ur mig. Och så finns det såklart de genomgoa personerna som bara vill dig det bästa. Så himla tacksam över allt stöd jag fått,utan er hade jag inte fått tillbaka ljuset i ögonen. Senaste kommentaren gjorde mig verkligen glad, synd att jag inte kan gissa vem som skrev den. Idag har jag varit med Lisa, följde henne hem efter skolan...sålde bröd och såg några program på tvn. Underbart. Ska möta Linnea nu och vara med  henne ett tag. Sen blir det på med mjukisbrallorna och återgå till soffpotatis. Känns riktigt härligt med "långhelg" och att jag snart får pengar woopwoop. HOJ

♥ PRESENTATION


Jag är en sextonårig tjej som kommer från den lilla staden Skellefteå. Att fota är en del av mitt liv & mitt liv är det ni ska få läsa om på den här bloggen.
klicka ↓

♥ FRÅGA MIG NÅGOT?

77 besvarade frågor

♥ KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

♥ BLOGLOVIN

Follow on Bloglovin

♥ SENASTE INLÄGGEN

♥ FOTO

♥ LÄNKAR

♥ GÄSTBOK

♥ OLD BUT GOLD


Ovido - Quiz & Flashcards