-rebecca perssons-

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2012

FREDAGSMYS

Av rebecca persson - 17 augusti 2012 20:06


Uppdaterat lite dåligt,ha har påminnelser men det är ju sommar så. I veckan har jag badat,njutit av solen,varit med Edvin och ätit mycke glass. Haft lite ångest över att sommarlovet snart är slut. Ska fota en massa imorgon så det kommer bli bättre med bilder. Ganska skrattretande att det kommer nån eländig mygga samma tid varje kväll som håller mig vaken. Ganska trött är jag. Nu ska iallafall jag och mamma se filmen soul surfer ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rebecca persson - 30 augusti 2015 22:14


Hej allesammans! Tänkte mest bara berätta att jag bytt blogg till blogg.se, min nuvarande blogg kommer ni till genom att klicka på bilden! Skulle vara jättekul om någon av mina trogna följare här på bloggplatsen skulle vilja fortsätta följa min nya b...

Av rebecca persson - 23 september 2014 20:58


Har påbörjat en 3 veckors praktik på Hotell Victoria, har bara varit där i två dagar än men känner redan att jag har lärt mig mycket av hur det fungerar. Börjar jobba klockan 6 (!!) på morgonen och ställer då fram frukost åt gästerna, sen checkar ...

Av rebecca persson - 16 september 2014 22:46


Bild på min nya kamera som jag glömt nämna, det är en nicon 1100D som jag fotar med nu och framöver.   Dagen har varit rätt så jobbig, var hos veterinären med en av våra äldsta kaniner imorse och sen har det gått väldigt segt efter det. Som tur v...

Av rebecca persson - 15 september 2014 19:39


Jag och de andra i min klass har börjat sälja kakor för att tjäna pengar till en klassresa, jag beställde hem burkarna och mitt rum blev därmed fyllt utav kakor. Nu är nästan alla burkar hämtade vilket är väldigt skönt.    Idag hade jag sovmor...

♥ PRESENTATION


Jag är en sextonårig tjej som kommer från den lilla staden Skellefteå. Att fota är en del av mitt liv & mitt liv är det ni ska få läsa om på den här bloggen.
klicka ↓

♥ FRÅGA MIG NÅGOT?

77 besvarade frågor

♥ KALENDER

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

♥ BLOGLOVIN

Follow on Bloglovin

♥ SENASTE INLÄGGEN

♥ FOTO

♥ LÄNKAR

♥ GÄSTBOK

♥ OLD BUT GOLD


Skapa flashcards