-rebecca perssons-

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av rebecca persson - 8 juli 2012 23:15


Jo jag lever, har bara inte haft tillgång till någon dator under veckan. Har varit och sett några matcher i boviken, träffade så många som jag saknat. Sen har jag varit i stugan för det mesta, grillat, badat, åkt båt osv. Kom hem i morse och var med världens bästa. Lisa alltså, vi var på stigs och pratade nästan som vanligt. Busade lite med små grannarna på studsmattan, kvartersfest på våran gård jao. Nyss var vi på coop och köpte mycket gott, träffade någon som väckte mig. Försöker komma igång med bloggningen,även om allt känns tungt nu. Ska fortsätta se människor torteras med lisa,på film såklart. Uppe vid den fjärde filmen nu (saw IV) ...puss ♥

♥ PRESENTATION


Jag är en sextonårig tjej som kommer från den lilla staden Skellefteå. Att fota är en del av mitt liv & mitt liv är det ni ska få läsa om på den här bloggen.
klicka ↓

♥ FRÅGA MIG NÅGOT?

77 besvarade frågor

♥ KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

♥ BLOGLOVIN

Follow on Bloglovin

♥ SENASTE INLÄGGEN

♥ FOTO

♥ LÄNKAR

♥ GÄSTBOK

♥ OLD BUT GOLD


Ovido - Quiz & Flashcards