-rebecca perssons-

Alla inlägg under juni 2012

Av rebecca persson - 14 juni 2012 11:27




Finns inget härligare än att få fara och ha kul med fina klassen. Jag tror jag talar för de flesta då jag säger att vi hade en dag med mycket skoj. Vi har blandannat spelat vattenbrännboll, grillat, solat, gjort kransar,skrattat och busat hela natten lång. Lilla lammet som är på bilden har varit med oss med sitt bää hela tiden. Varje gång man gick ut så såg man han/hon springa till en. Det blev inte många timmars sömn och jag känner mig något flummig. Har tagit runt 100 bilder och jag önskar jag orkade ladda upp alla men nu räcker verkligen inte min energi till det. Kanske kommer fler senare. Puss ♥

Av rebecca persson - 13 juni 2012 08:41

 
Höll på dö igår då jag upptäckte att en nagel nästan hade lossnat. Det gör riktigt ont men jag vill inte dra bort den heller. Nu på morgonen vaknade jag egentligen alldeles för tidigt, men det var fint väder och så kunde jag inte somna om. Har fotat äppelträden lite, så vackert när dom blommar. Våra har just börjat blomma. Om dryga tio minuter ska klassen samlas vid skolan och sen fara vidare till bygdeå. Ser självklart fram emot att vara där, kul kommer det bli. Kameran följer med så jag kanske lägger upp några bilder imorgon, puss ♥

Av rebecca persson - 11 juni 2012 21:48


Köpt massvis med godis som jag olyckligtvis snart ätit upp trots att det var tänkt att finnas kvar när jag är i bygdeå med klassen lalalala. Var till tandläkaren under sista lektionen där jag fick veta att jag troligtvis kommer att få min dumma tandställning åter. Jag som varit så nöjd och belåten utan den...suck. Ska duscha nu, krypa ner under en mysig filt och se fotbolls vm. Pappi har köpt laddare nu också...back to the laptop alltså ♥♥

Av rebecca persson - 9 juni 2012 17:22


Sett en spännande match i kåge där lillasyster var med och spelade. Grymt synd att det alltid är så himla kallt där. Har även stökat fram lite utemöbler och sånt i stugan. Trött nästan hela tiden, och hungrig...men om jag inte räknat fel så är det bara typ 4 dagar kvar till skolavslutningen? ser även fram emot att övernatta i bygdeå med finaste klassen. Hoppas att vädret kommer vara på våran sida. Nu ser det ut som om syrran vinkar ner mig genom fönstret...haha. Ska nog äta ♥ 

Av rebecca persson - 6 juni 2012 21:13

     
I brist på andra bilder. Sitter och väntar på att alla mina bilder ska laddas upp på datorn. Har tagit typ två timmar och knappt hälften är färdigt. Jag skriver egentligen bara det här inlägget för att tiden ska gå lite fortare, båda strömkablarna har gått sönder så jag måste använda den segaste datorn ever. Dagen började bra, jag och edvin sov till halv ett...kallar det sovmorgon. Sen har jag varit seg som tusan tills nu. Ska göra en tidigare kväll och förbereda mig för sömn, godnatt.

Av rebecca persson - 3 juni 2012 18:10

" you have to take the good with the bad, smile with the sad, love what you got and remember what you had, always forgive, but never forget, learn from your mistakes but never regret, people change, things go wrong,  and remember that life goes on "

Av rebecca persson - 3 juni 2012 16:53

     

Av rebecca persson - 1 juni 2012 21:19


Klockan 19.23 landade vi på Skellefteå flygplats, inte många som steg ut ur planet med glada miner. Veckan har varit bättre än förväntat. Det har varit fint väder, varmt i vattnet, god mat och så har alla varit friska. Har inte tänkt skriva så mycket mer, låter kommande bilder tala för sig själva. Längtar redan tillbaka, ingen direkt värme här hemma. Stort tack till alla som höll mig sällskap under veckan. Nu ska jag se let's dance och äta tusen mackor.

♥ PRESENTATION


Jag är en sextonårig tjej som kommer från den lilla staden Skellefteå. Att fota är en del av mitt liv & mitt liv är det ni ska få läsa om på den här bloggen.
klicka ↓

♥ FRÅGA MIG NÅGOT?

77 besvarade frågor

♥ KALENDER

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

♥ BLOGLOVIN

Follow on Bloglovin

♥ SENASTE INLÄGGEN

♥ FOTO

♥ LÄNKAR

♥ GÄSTBOK

♥ OLD BUT GOLD


Ovido - Quiz & Flashcards