-rebecca perssons-

Direktlänk till inlägg 2 maj 2012

when you're gone the words I need to hear to always get me through the day and make it okay, I miss you.

Av rebecca persson - 2 maj 2012 18:32


Bjussar på dagens utstyrsel nu bara för att jag inte har någon annan bild på den här datorn. Kan börja med att tacka alla som börjat kommentera, det är alltid kul att höra av någon. Hade tänkt duscha nu och sen gå ut och kanske vara med emilia. Har en header på gång som kommer så småningom...ska även lägga upp bilder med kamerainställningar och vad det nu mer var som någon elin (?) ville. Glöm inte att skrolla ner och kolla dom nya länkarna, hörs! ♥

 
 

rebecca persson

3 maj 2012 08:44

:)

 
moa

moa

2 maj 2012 19:42

hej! :)
tack! du har också en jättefin blogg. jo, jag skulle jätte gärna kunna göra en design till dig. men det är så att programmet jag redigerade min header i inte funkar längre. men jag ska snart fixa det, och jag kan höra av mig till dig när det ordnat sig ifall du fortfarande är intresserad :)
kram moa!

http://mmooaakarlsson.bloggplatsen.se

rebecca persson

3 maj 2012 08:44

okej,jag gör så:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rebecca persson - 30 augusti 2015 22:14


Hej allesammans! Tänkte mest bara berätta att jag bytt blogg till blogg.se, min nuvarande blogg kommer ni till genom att klicka på bilden! Skulle vara jättekul om någon av mina trogna följare här på bloggplatsen skulle vilja fortsätta följa min nya b...

Av rebecca persson - 23 september 2014 20:58


Har påbörjat en 3 veckors praktik på Hotell Victoria, har bara varit där i två dagar än men känner redan att jag har lärt mig mycket av hur det fungerar. Börjar jobba klockan 6 (!!) på morgonen och ställer då fram frukost åt gästerna, sen checkar ...

Av rebecca persson - 16 september 2014 22:46


Bild på min nya kamera som jag glömt nämna, det är en nicon 1100D som jag fotar med nu och framöver.   Dagen har varit rätt så jobbig, var hos veterinären med en av våra äldsta kaniner imorse och sen har det gått väldigt segt efter det. Som tur v...

Av rebecca persson - 15 september 2014 19:39


Jag och de andra i min klass har börjat sälja kakor för att tjäna pengar till en klassresa, jag beställde hem burkarna och mitt rum blev därmed fyllt utav kakor. Nu är nästan alla burkar hämtade vilket är väldigt skönt.    Idag hade jag sovmor...

♥ PRESENTATION


Jag är en sextonårig tjej som kommer från den lilla staden Skellefteå. Att fota är en del av mitt liv & mitt liv är det ni ska få läsa om på den här bloggen.
klicka ↓

♥ FRÅGA MIG NÅGOT?

77 besvarade frågor

♥ KALENDER

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

♥ BLOGLOVIN

Follow on Bloglovin

♥ SENASTE INLÄGGEN

♥ FOTO

♥ LÄNKAR

♥ GÄSTBOK

♥ OLD BUT GOLD


Skapa flashcards