-rebecca perssons-

Direktlänk till inlägg 13 april 2012

varför lägger du nästan aldrig in bilder på dig själv?

Av rebecca persson - 13 april 2012 16:15

Svaret på din fråga är simpelt, därför att jag inte tycker om att ta bilder på mig själv och anledningen till det är att jag alltid ser ut som ett troll på dom. Okej troll var kanske lite hårt sagt men ni förstår säkert ändå. Finaste förklaringen ever,inte sant? här har ni iallafall en bild på mig.

 
 
sanna

sanna

18 maj 2012 13:00

aldrig förr har jag blivit så förvånad över hur extremt härlig och mogen och go en 13 åring kan vara. du beter dig som en vuxen och skriver kloka och fina saker och varvar vackra bilder med fantastiska texter. sen är du ju hur jävla söt som helst, så jag fattar inte vad u menar med att du ser ut som ett troll haha , iaf, otroligt imponerad av din fina blogg och dig som person. fortsätt vara den du är så kommer livet skimra vackert :) va rädd om dig, kramar.

http://www.sannaengstrom.bloggagratis.se

rebecca persson

18 maj 2012 18:38

Wow, har aldrig tidigare fått någon så fin kommentar som din..blir faktiskt rörd. Det är sånna läsare som du som gör att det blir roligt att blogga,hoppas jag kommer höra av dig igen kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rebecca persson - 30 augusti 2015 22:14


Hej allesammans! Tänkte mest bara berätta att jag bytt blogg till blogg.se, min nuvarande blogg kommer ni till genom att klicka på bilden! Skulle vara jättekul om någon av mina trogna följare här på bloggplatsen skulle vilja fortsätta följa min nya b...

Av rebecca persson - 23 september 2014 20:58


Har påbörjat en 3 veckors praktik på Hotell Victoria, har bara varit där i två dagar än men känner redan att jag har lärt mig mycket av hur det fungerar. Börjar jobba klockan 6 (!!) på morgonen och ställer då fram frukost åt gästerna, sen checkar ...

Av rebecca persson - 16 september 2014 22:46


Bild på min nya kamera som jag glömt nämna, det är en nicon 1100D som jag fotar med nu och framöver.   Dagen har varit rätt så jobbig, var hos veterinären med en av våra äldsta kaniner imorse och sen har det gått väldigt segt efter det. Som tur v...

Av rebecca persson - 15 september 2014 19:39


Jag och de andra i min klass har börjat sälja kakor för att tjäna pengar till en klassresa, jag beställde hem burkarna och mitt rum blev därmed fyllt utav kakor. Nu är nästan alla burkar hämtade vilket är väldigt skönt.    Idag hade jag sovmor...

♥ PRESENTATION


Jag är en sextonårig tjej som kommer från den lilla staden Skellefteå. Att fota är en del av mitt liv & mitt liv är det ni ska få läsa om på den här bloggen.
klicka ↓

♥ FRÅGA MIG NÅGOT?

77 besvarade frågor

♥ KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

♥ BLOGLOVIN

Follow on Bloglovin

♥ SENASTE INLÄGGEN

♥ FOTO

♥ LÄNKAR

♥ GÄSTBOK

♥ OLD BUT GOLD


Skapa flashcards