-rebecca perssons-

Alla inlägg den 13 april 2012

Av rebecca persson - 13 april 2012 23:30

         
Tack för ikväll vännen, det har varit den bästa på länge. Alltid lika härligt att få prata ut med dig,att skratta med dig och allt. Du får mig alltid på mitt bästa humör och mitt leende kommer dyka upp varje gång jag tänker tillbaka på dom här stunderna. Får uppdatera våran ben & jerry testning snart, älskar dig!

Av rebecca persson - 13 april 2012 16:15

Svaret på din fråga är simpelt, därför att jag inte tycker om att ta bilder på mig själv och anledningen till det är att jag alltid ser ut som ett troll på dom. Okej troll var kanske lite hårt sagt men ni förstår säkert ändå. Finaste förklaringen ever,inte sant? här har ni iallafall en bild på mig.

Av rebecca persson - 13 april 2012 15:47

     
Var just ute och sprang med mamma. Eller snarare cyklade med mamma som sprang för att stressa henne lite, fy vad taskigt det där lät. Peppade henne faktiskt lite också. Härligt med sol,även värme. Blev helt slut efter cykelturen så jag passade på med att sola lite när det ändå stod framme en stol. Såå synd att skellefteå förlorade igår,hoppet tändes lite för tidigt tyvärr. Ska typ ut igen här inne var det bara tråkigt. 

♥ PRESENTATION


Jag är en sextonårig tjej som kommer från den lilla staden Skellefteå. Att fota är en del av mitt liv & mitt liv är det ni ska få läsa om på den här bloggen.
klicka ↓

♥ FRÅGA MIG NÅGOT?

77 besvarade frågor

♥ KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

♥ BLOGLOVIN

Follow on Bloglovin

♥ SENASTE INLÄGGEN

♥ FOTO

♥ LÄNKAR

♥ GÄSTBOK

♥ OLD BUT GOLD


Ovido - Quiz & Flashcards