-rebecca perssons-

Alla inlägg den 12 april 2012

Av rebecca persson - 12 april 2012 18:36


Dom här produkterna är typ dom bästa jag använt genom tiderna. Särskilt hårinpackningen som finns med på bilden. Den har verkligen gjort mitt torra och lite slitna hår mjukt och tjockt,precis som jag vill ha det. Har även shampoo av samma märke men av dom blir håret iallafall mitt bara elektriskt och står åt alla håll. Kostar runt hundralappen, värd varenda krona och dessutom väldigt dryg.


Även fuktkrämen är något som jag rekommenderar för er som har lika torr hud som jag. Den gör verkligen sitt jobb det vill säga återfuktar huden. Fick en fråga för ett tag sen, någon som ville ha tips på någon kräm som man inte får finnar av. Jag har tyvärr inget bra svar till det, men enligt vad jag hört på make up store så förebygger fuktkrämer finnar så länge man inte använder den allt för mycket.  

          Hoppas ni får användning av dessa tips &  att ni gillar min nya design,kommentera !

Av rebecca persson - 12 april 2012 15:41


Dessa godingar köpte mamma åt mig idag! hittade dom på skopunkten,solbacken. Fanns såklart hur mycket skor som helst och min beslutsångest blev ett problem. Hur nöjd som helst iallafall,nu börjar jag har checkat av det mesta på "vill ha till sommaren listan". Och att träffa evelina med hennes syrra förgyllde också dagen lite extra. Dagen fortsätter ♥

♥ PRESENTATION


Jag är en sextonårig tjej som kommer från den lilla staden Skellefteå. Att fota är en del av mitt liv & mitt liv är det ni ska få läsa om på den här bloggen.
klicka ↓

♥ FRÅGA MIG NÅGOT?

77 besvarade frågor

♥ KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

♥ BLOGLOVIN

Follow on Bloglovin

♥ SENASTE INLÄGGEN

♥ FOTO

♥ LÄNKAR

♥ GÄSTBOK

♥ OLD BUT GOLD


Ovido - Quiz & Flashcards