-rebecca perssons-

Alla inlägg den 11 april 2012

Av rebecca persson - 11 april 2012 21:58

Dagen började som vilken annan dag som helst. Var inte särskilt levande när jag blev väckt av isabelles piano. Hur som helst,så tänkte jag bara snabbt göra ett inlägg...bio blev det idag. Såg lorax med mamma och såklart syster som tjatade på att få se den filmen. Den var rätt okej för att vara tecknad osv fin bild och mycket baktanke. När vi ändå var på stan kollade vi runt på lite kläder och småsaker. Hittade typ tusen saker som jag lagt av. Fick ett par shorts och en tunika med mig hem. Nyss sågs one day, även den var bra dock lite sorglig. Just nu sitter jag med min fina kopp som innehåller varm choklad, alltid lika gott. Ska verkligen göra en tidigare kväll än vanligt fast så säger jag alltid. Godnatt! 

♥ PRESENTATION


Jag är en sextonårig tjej som kommer från den lilla staden Skellefteå. Att fota är en del av mitt liv & mitt liv är det ni ska få läsa om på den här bloggen.
klicka ↓

♥ FRÅGA MIG NÅGOT?

77 besvarade frågor

♥ KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

♥ BLOGLOVIN

Follow on Bloglovin

♥ SENASTE INLÄGGEN

♥ FOTO

♥ LÄNKAR

♥ GÄSTBOK

♥ OLD BUT GOLD


Ovido - Quiz & Flashcards