-rebecca perssons-

Alla inlägg den 10 april 2012

Av rebecca persson - 10 april 2012 15:55

              
Hellu läsare,ni som fortfarande kikar in efter pausen. Har haft en trevlig helg,som ni vet i malå. Mest var jag förstås i backen tillsammans med alla nära och kära. Vi sov på ett mysigt hotell bara några meter ifrån backen. Första kvällen åt vi middag i mamma & pappas kompisars husvagn. Efter det gick jag och syrran till relaxavdelningen där det fanns bubbelpool utomhus,bastu och andra härligheter. Det blev såklart ganska sent även då och jag hade svårt för att stiga upp men det gick iallafall hyfsat bra. Frukost som är framdukat är också något jag tycker väldigt mycket om. På lördagen kom kusinen och åkte pulka,grillade med oss m.m Hockey var något som ingen ville missa,så vi stannade ändå till klockan sex innan vi började brumma hemåt. Och på tal om hockey så taggar väl alla kvällens match? I do ♥
 

♥ PRESENTATION


Jag är en sextonårig tjej som kommer från den lilla staden Skellefteå. Att fota är en del av mitt liv & mitt liv är det ni ska få läsa om på den här bloggen.
klicka ↓

♥ FRÅGA MIG NÅGOT?

77 besvarade frågor

♥ KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

♥ BLOGLOVIN

Follow on Bloglovin

♥ SENASTE INLÄGGEN

♥ FOTO

♥ LÄNKAR

♥ GÄSTBOK

♥ OLD BUT GOLD


Skapa flashcards