-rebecca perssons-

Alla inlägg under februari 2012

Av rebecca persson - 6 februari 2012 08:38


Trots att min kalender påminner mig att idag är det din dag och att jag ska säga "grattis älskling, jag älskar dig"hoppas jag att du vet att jag älskar dig varje dag mer och mer, mycket mer än vad ord kan sägas från min mun. Om det finns något du drömmer om,må alla drömmar slå in,för du förtjänar allt. Kan inte längre kalla dig liten,vilket innebär att det är din tur nu. Grattis på 14-årsdagen,älsklingen min! ♥

Av rebecca persson - 4 februari 2012 15:32

             
Det var tydligen något simmästerskap på förmiddagen i älven. Finner inga ord på hur man kan göra något sådant frivilligt. Dessutom den kallaste dagen på länge,30 minusgrader ju!? huvva så kallt. Själv så frös jag tillräckligt när jag stod och kollade på...nu värmer jag iallafall fötterna framför brasan med en varm choklad i händerna. tack mamma!

Av rebecca persson - 4 februari 2012 10:27


Hallådär! vaknade med ett ovanligt bra humör,blev lite sugen på att åka slalom. Fast jag hann kolla temperaturen före den tanken kom så långt. Känner mig som en eskimå när jag går i min tjocka jacka och täckbrallorna som är alldeles för stora...jag hatar det. Ska iallafall dra på mig lite varma kläder för att senare gå till älven och se dom som ska simma där. Känner för att ändra designen igen...får se hur det blir med det. 

Av rebecca persson - 2 februari 2012 16:51

     
Ahahahahah kan seriöst inte sluta skratta åt elefanten när han börjar hoppa,så klockren. Suttit och sålt fika i cafeterian i drygt fyra timmar,något jag inte gör om frivilligt. Hur jobbigt som helst var det,eller inte jobbigt men väldigt drygt och långtråkigt. Första timmen var iallafall skoj,har gjort en liten filmsnutt som jag kanske lägger upp sen...från den timmen alltså. Ska se några avsnitt av revenge före maten och efter det ska jag vara med min saknade chey. Ciao!

Av rebecca persson - 1 februari 2012 22:30

            

♥ PRESENTATION


Jag är en sextonårig tjej som kommer från den lilla staden Skellefteå. Att fota är en del av mitt liv & mitt liv är det ni ska få läsa om på den här bloggen.
klicka ↓

♥ FRÅGA MIG NÅGOT?

77 besvarade frågor

♥ KALENDER

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

♥ BLOGLOVIN

Follow on Bloglovin

♥ SENASTE INLÄGGEN

♥ FOTO

♥ LÄNKAR

♥ GÄSTBOK

♥ OLD BUT GOLD


Ovido - Quiz & Flashcards