-rebecca perssons-

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av rebecca persson - 14 februari 2012 16:25



Stötte på edvin igår på coop när jag skulle köpa några presenter till idag, vilket inte var särskilt lyckat därför jag hade tänkt köpa något till honom. Och där satt jag i typ två timmar för att han inte lämnade byggnaden,pappa kom iallafall efter ett tag och det slutade med att edvin sov här. Han fick iallafall frukost på sängen,tanken som räknas....ehehehe.
Hann tyvärr inte träffa honom så mycket mer efter att skolan börjat,efter att skolan slutat trasskade jag iallafall hem och överraskades med paket. Fick en söt skål av mamma och godis av mormor. Ska snart kolla på isabelles pianouppvisning,hoppas alla har haft en fin alla hjärtans dag ♥



♥ PRESENTATION


Jag är en sextonårig tjej som kommer från den lilla staden Skellefteå. Att fota är en del av mitt liv & mitt liv är det ni ska få läsa om på den här bloggen.
klicka ↓

♥ FRÅGA MIG NÅGOT?

77 besvarade frågor

♥ KALENDER

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

♥ BLOGLOVIN

Follow on Bloglovin

♥ SENASTE INLÄGGEN

♥ FOTO

♥ LÄNKAR

♥ GÄSTBOK

♥ OLD BUT GOLD


Ovido - Quiz & Flashcards