-rebecca perssons-

Alla inlägg under januari 2012

Av rebecca persson - 8 januari 2012 14:41

    


    

Av rebecca persson - 3 januari 2012 17:22

     
Idag har jag varit hemma och tagit det lungt. Har städat mitt rum och gjort lite andra saker på "göra klart listan". Har även fotat en hel del,inte på något speciellt bara testat funktioner & inställningar på kameran. Hjälpte mamma med middagen också,det blev så att vi gjorde grönsakspasta och ostsås. Det tog lång,lång tid men det var det värt,det blev faktiskt gott. Ska kanske ut och springa lite,mest för skojs skull. Saknar den där känslan av att komma hem och slänga sig ner i soffan efter att man tränat. Särskilt när man tränat så att man verkligen känner det i kroppen. Btw har inte hittat något innebandy lag,så det lutar mot att börja simma. Ska nu fortsätta med pysslandet och sen så får vi se vart det leder. Många kramar!

Av rebecca persson - 2 januari 2012 19:28

 
Dagen började med att jag försov mig, efter det tog jag bussen till lövånger för att träffa min fina vän. Vi var bla med deras söta kissemiss gräddnos. Han sov typ hela tiden,men väldigt kramgo'. Har just kommit hem,ska torka mitt blöta hår och sen ta mig till söder. Det har ju inte blåst lite,snöstorm kan man också säga. Har upplevt hur det känns att få snö i ögonen...jättekul. Finns typ inget att göra hemma,ska gå nu och se om jag kan hitta på något att pyssla med där borta.

Av rebecca persson - 1 januari 2012 22:04


Typ en helt vanlig dag idag,har inte hänt något speciellt. Har tittat på lite gamla bilder från thailand,fy vad jag vill tillbaka. Mest för värmens skull och för att jag saknar mina rödbrända kinder och bruna ben. Jag gillar att resa, jag gillar flygplan också (a). Sitter och en idiot på resa,sta programmet på länge..tycker jag iaf. Har följt varje avsnitt,dom är väldigt varierade. Tummen upp. Denna gång ska den där killen simma med hajar,ehheheheh. Sammanfattar...lilla flummiga jag sitter med uppspärrade ögon tittar på hajar i mjukisbrallor och jättelockigt hår.

Av rebecca persson - 1 januari 2012 13:12


Hej alla söta,idag har jag upptäckt den nya pepparkaksfilen. Den smakade lika gott som namnet.Vet inte vad jag ska göra idag,ganska skönt att inte ha så mycket planerat.Vet iallafall att jag ska ta mig en tripp hem till milly och hämta nå brallor. Känns sjuukt konstigt att det är 2012 nu,om jag inte minns fel så var det ju i år vi skulle dö? kändes lite skrämmande kanske, iallafall om man tror på sånt där. Sitter med mobilen,försöker lösa ett och annat med nå appar osv. Gör nog ett inlägg lite senare,detta var mest för att jag har fettråkigt. Pusshej! 

♥ PRESENTATION


Jag är en sextonårig tjej som kommer från den lilla staden Skellefteå. Att fota är en del av mitt liv & mitt liv är det ni ska få läsa om på den här bloggen.
klicka ↓

♥ FRÅGA MIG NÅGOT?

77 besvarade frågor

♥ KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

♥ BLOGLOVIN

Follow on Bloglovin

♥ SENASTE INLÄGGEN

♥ FOTO

♥ LÄNKAR

♥ GÄSTBOK

♥ OLD BUT GOLD


Skapa flashcards