-rebecca perssons-

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av rebecca persson - 18 januari 2012 17:56

     
Ganska slapp låt nu efter en lång dag. Har faktiskt börjat gilla amandas röst lite,tyckte förut att det lät som att hon hade en stor bubbla i halsen. Låten blev iallafall bättre nu än vad orginalet var. Idag har det verkligen känts som om jag vore en båt med ett ankare som får mig sjunka under ytan. Allt är jobbigt,du är jobbig...om jag hade behandlat dig som du behandlar mig hade du hatat mig. Har inte haft någon speciell blogglust på ett tag,designen är bajs och jag är bajs på att göra header. Ska rycka upp mig,det börjar ju faktiskt bli lite ljusare...ska även försöka ladda upp lite musik till mobilen, spotify saken som följde med när jag fick mobilen har tagit slut ohno. 

♥ PRESENTATION


Jag är en sextonårig tjej som kommer från den lilla staden Skellefteå. Att fota är en del av mitt liv & mitt liv är det ni ska få läsa om på den här bloggen.
klicka ↓

♥ FRÅGA MIG NÅGOT?

77 besvarade frågor

♥ KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

♥ BLOGLOVIN

Follow on Bloglovin

♥ SENASTE INLÄGGEN

♥ FOTO

♥ LÄNKAR

♥ GÄSTBOK

♥ OLD BUT GOLD


Ovido - Quiz & Flashcards