-rebecca perssons-

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av rebecca persson - 13 januari 2012 20:10


Hej allihopa,höll nästan på att glömma bort att skriva om min blogg. Min blogg är iallafall som en dagbok för mig som jag delar till er alla. Mina egna ord,tankar och dom flesta bilderna, tycker själv att det är roligt att gå igenom arkivet och titta tillbaka på allt som hänt tex nu det senaste året. Som jag antar att alla redan  vet så använder jag bloggplatsen. Dels för att jag tycker att det är lättast att göra inlägg och ändra inställningar här.Just nu ser jag "hur man blir av med en kille på tio dagar" det är alltså en film.Börjar kännas att jag ätit för mycket godis.Tur att mamma gör migsällskap,hon fäller roliga kommentarer lite nu och då. Synd bara att det är så långa reklamer,den är iallafall slut nu...yay.

Av rebecca persson - 13 januari 2012 15:55

       
Har just ätit klart min macka och satt igång med alla läxor. Det är aldrig kul med sånt men det måste göras. Trodde ändå att det skulle bli jobbigare,funkar lite bättre med musik och lite gottigott. Om jag har tur så kan nog pappa skjutsa mig till ursviken discot. Inte direkt taggad,lat som jag är. Men det känns som att det var längesen jag gjorde något kul utanför hemmet. Ska återgå till böckerna och pennan,kanske skriver mer senare. Kramisar!

♥ PRESENTATION


Jag är en sextonårig tjej som kommer från den lilla staden Skellefteå. Att fota är en del av mitt liv & mitt liv är det ni ska få läsa om på den här bloggen.
klicka ↓

♥ FRÅGA MIG NÅGOT?

77 besvarade frågor

♥ KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

♥ BLOGLOVIN

Follow on Bloglovin

♥ SENASTE INLÄGGEN

♥ FOTO

♥ LÄNKAR

♥ GÄSTBOK

♥ OLD BUT GOLD


Ovido - Quiz & Flashcards