-rebecca perssons-

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av rebecca persson - 12 januari 2012 21:05


Tjenare moss! sitter med isabelle och ser hockey. Mamma sitter också här och försöker lära sig några turkiska ord genom google. Kom fram till att adjö betyder gule gule hahaha fast med några tecken. Ska sitta i turkiet om några månader och säga det där ordet. Försöker ägna lite tid till uttalet, kommer sägga "gulle gull" tills vidare. Nu blev det här en blandning av fakta om mina resor och nutid höll jag på säga. Jag ska nu gå in lite på vars jag rest, var bland annat i thailand förra året. Vi var där i två veckor,en vecka på koh lanta och en i krabi. Tyckte det var väldigt fint där men måste påpeka att det även fanns sämre delar. Har varit i turkiet,grekland och cypern + några till som bl.a finland osv. Jag var på min första utlandsresa i tvåan,då var vi i korfu (grekland). Ett minne jag har därifrån är bamseklubben där jag var varje dag,tyckte det var jätteskoj. Kom även ihåg att isabelle bar med sig sin docka överallt.Har flugit ett antal gånger vilket jag tycker är sjukt kul att göra. Skulle kunna sitta i ett flygplan bara för att det roar mig. Orkar inte ladda upp några bilder från nå resemål nu. Men jag lovar att ni får bilder framöver då jag åter är i turkiet.Nu ska jag börja göra mig klar för att sova och kanske läsa lite smått. Godnatt sålänge!

♥ PRESENTATION


Jag är en sextonårig tjej som kommer från den lilla staden Skellefteå. Att fota är en del av mitt liv & mitt liv är det ni ska få läsa om på den här bloggen.
klicka ↓

♥ FRÅGA MIG NÅGOT?

77 besvarade frågor

♥ KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

♥ BLOGLOVIN

Follow on Bloglovin

♥ SENASTE INLÄGGEN

♥ FOTO

♥ LÄNKAR

♥ GÄSTBOK

♥ OLD BUT GOLD


Skapa flashcards