-rebecca perssons-

Direktlänk till inlägg 28 december 2011

When words fail,music speaks.

Av rebecca persson - 28 december 2011 20:45


Sitter och ser hockey på tv,inte så road men det funkar. Har varit med Evelina, såg en gammal komedi som heter Grown ups. Det blev en kortis men aja. Har varit hemma i stort sett hela dagen,vaknade typ vid lunchtid..inget som jag är direkt stolt över. Måste skylla detta på att jag sovit dåligt på sistone, kanske berodde det på blåsten. Har väldigt ont i kroppen,har halkat ett antal gånger idag. Man tror typ inte att det är halkigt när man ser på den vita marken,men det var tydligen is under snön. Och juste,det var någon anonym som frågade om jag kunde lägga upp bilder på mina julklappar...tänkte faktiskt göra det. Ska bara fota och tanka över bilderna till datorn..lättare sagt än gjort,hehe. Men dom kommer...lovar!

 
 
Ingen bild

henko

28 december 2011 23:06

asså att hockeyn ägde som faaan:)

rebecca persson

29 december 2011 11:58

haha ja:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rebecca persson - 30 augusti 2015 22:14


Hej allesammans! Tänkte mest bara berätta att jag bytt blogg till blogg.se, min nuvarande blogg kommer ni till genom att klicka på bilden! Skulle vara jättekul om någon av mina trogna följare här på bloggplatsen skulle vilja fortsätta följa min nya b...

Av rebecca persson - 23 september 2014 20:58


Har påbörjat en 3 veckors praktik på Hotell Victoria, har bara varit där i två dagar än men känner redan att jag har lärt mig mycket av hur det fungerar. Börjar jobba klockan 6 (!!) på morgonen och ställer då fram frukost åt gästerna, sen checkar ...

Av rebecca persson - 16 september 2014 22:46


Bild på min nya kamera som jag glömt nämna, det är en nicon 1100D som jag fotar med nu och framöver.   Dagen har varit rätt så jobbig, var hos veterinären med en av våra äldsta kaniner imorse och sen har det gått väldigt segt efter det. Som tur v...

Av rebecca persson - 15 september 2014 19:39


Jag och de andra i min klass har börjat sälja kakor för att tjäna pengar till en klassresa, jag beställde hem burkarna och mitt rum blev därmed fyllt utav kakor. Nu är nästan alla burkar hämtade vilket är väldigt skönt.    Idag hade jag sovmor...

♥ PRESENTATION


Jag är en sextonårig tjej som kommer från den lilla staden Skellefteå. Att fota är en del av mitt liv & mitt liv är det ni ska få läsa om på den här bloggen.
klicka ↓

♥ FRÅGA MIG NÅGOT?

77 besvarade frågor

♥ KALENDER

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

♥ BLOGLOVIN

Follow on Bloglovin

♥ SENASTE INLÄGGEN

♥ FOTO

♥ LÄNKAR

♥ GÄSTBOK

♥ OLD BUT GOLD


Skapa flashcards