-rebecca perssons-

Alla inlägg den 11 december 2011

Av rebecca persson - 11 december 2011 16:56


Sitting here on this lonley dock,watch the rain play on the ocean top. All the things i feel i need to say, i can't explain in any other way. I need to be bold,need to jump in the cold water....need to grow older with a boy like you. Finally see you are naturally the one to make it so easy when you show me the truth. Yeah,i'd rather be with you, say you want the same thing to. Now here's the sun come to dry the rain,warm my shoulders and relieve my pain. You're the one thing that i'm missing here,with you beside me i no longer fear. 

Av rebecca persson - 11 december 2011 12:53




Duktig som man är har man även lyckats med att riva loss några tangenter, och ännu bättre så har till och med den lilla "ploppen" lossnat. Har försökt limma fast den med lite nagellack. Har alltså lite svårigheter med att skriva......
Vaknade upp bredvid edvin idag, sov inte så mycke i natt heller (pga att madrassen knappt sitter ihop). Sitter och ser så mycket bättre...går seriöst ut och slänger mig i snön. Ciao!
 

♥ PRESENTATION


Jag är en sextonårig tjej som kommer från den lilla staden Skellefteå. Att fota är en del av mitt liv & mitt liv är det ni ska få läsa om på den här bloggen.
klicka ↓

♥ FRÅGA MIG NÅGOT?

77 besvarade frågor

♥ KALENDER

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

♥ BLOGLOVIN

Follow on Bloglovin

♥ SENASTE INLÄGGEN

♥ FOTO

♥ LÄNKAR

♥ GÄSTBOK

♥ OLD BUT GOLD


Ovido - Quiz & Flashcards